Follow

Forum Numerologiczne - Odkryj Symbolikę i Tajemnice Numerologii

Forum o numerologii, kompendium wiedzy numerologicznej, tajniki numerologii, teoria w praktyce, cenne porady doświadczonych pasjonatów numerologii

Luźne rozmowy

Numerologia Prosze o pomoc

przez Tomek3 » 29 wrz 2014, o 13:32

Czesc,

Chcialbym nauczyc sie numerologii. Nie raz nie dwa toracista badz tarocistka prosi o date urodzenia, nastepnie po jej otrzymaniu zaczyna mowic np. "jestes po przejsciach, masz za soba nieudany zwiazek, jestes po rozstaniu, stracilas prace, jestes bardzo zamknieta w sobie na nowe kontakty..." itp... a nastepnie prosi o pytanie i rozklada karty tarota...

No wlasnie... Chcialbym sie tego nauczyc, takiej numerologii. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a gdy patrze na te wszystkie tematu na forum nt numerologii to czuje sie jeszcze bardziej zatracony i nie wiem od czego mam zaczac... Czy ktos moglby mi wskazac droge ?

Czasami slysze ze ktos jest 2-ka lub piatka z pierwszego liczenia albo z drugiego liczenia, co to znaczy ?

Czy numerologii, opisow charakteru w znakach zodiaku albo charakterystyki wszystkich liczb trzeba nauczyc sie na pamiec ?

To wszystko jak dla mnie jest strasznie zagmatwane i chyba sam sie w tym wszystkim nie polapie.

Prosze o pomoc. Wszystkim z gory dziekuje.
Początkujący

Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

przez Wedrussa » 22 paź 2014, o 09:40

Na pewno trzeba dużo czytać, obserwować ludzi pod kątem cyferek, ich daty urodzenia..Tak moja znajoma robi zawsze..:) .Zacznij od podstaw poznaj charakterystykę wszystkich 9 cyferek..Kup dobrą książkę, albo śćiągnij z chomika.Od czegoś trzeba zacząć..Wszystko krok po kroku..Wiedza sama nie wpada do głowy w ciągu jednego dnia..Jak to mówią , trzeba w tym siedzieć..:) pozdrawiam
pół żartem , pół serio....

Za ten post autor Wedrussa otrzymał(a) podziękowanie od: [Wyświetl]
Moderator

Zodiak: Ryby
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Droga życia: 3